|
|
|
|
|
|
|
|
|
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Tommi
|
Lähetetty: 15.08.2006 22:46 Viestin aihe: Tekninen kysymys wikistä ja boardista |
|
|
Heippa,
Kysyisin ihan tällaisen teknisen kysymyksen, eli mitenkäs wikin ja PHPBB:n saa käyttämään samaa käyttäjätietokantaa? Mulla on kanssa saitti jossa on forumi ja wiki. En ole pahemmin ehtinyt selvittelemään asiaa, niin ajattelin kysäistä täällä, kun joku on näyttänyt jo ratkaisseen ongelman.
Kiitoksia etukäteen,
Tommi |
|
|
|
 |
musti
|
Lähetetty: 16.08.2006 06:58 Viestin aihe: |
|
|
jos olen kirjautunut keskustelupalstalle ja menen wikiin ja yritän editoida sivua tulee ilmoitus
Sinun täytyy kirjautua sisään muokataksesi sivuja |
|
|
|
 |
Jukka Vainikainen
|
Lähetetty: 16.08.2006 08:06 Viestin aihe: |
|
|
musti kirjoitti: | jos olen kirjautunut keskustelupalstalle ja menen wikiin ja yritän editoida sivua tulee ilmoitus
Sinun täytyy kirjautua sisään muokataksesi sivuja |
Koska käytössä ei ole samat evästeet. Mutta kirjaantuminen tapahtuu foorumin tunnuksilla. _________________ Jukka Vainikainen
Maitolaituri TV |
|
|
|
 |
jaamo Ylläpito

|
Lähetetty: 16.08.2006 08:13 Viestin aihe: Re: Tekninen kysymys wikistä ja boardista |
|
|
Tommi kirjoitti: | Heippa,
Kysyisin ihan tällaisen teknisen kysymyksen, eli mitenkäs wikin ja PHPBB:n saa käyttämään samaa käyttäjätietokantaa? Mulla on kanssa saitti jossa on forumi ja wiki. En ole pahemmin ehtinyt selvittelemään asiaa, niin ajattelin kysäistä täällä, kun joku on näyttänyt jo ratkaisseen ongelman.
Kiitoksia etukäteen,
Tommi |
Digivideon saitilla on käytössä wikin puolella autentikaatio plugin, joka hakee käyttäjätiedot phpbb:n tietokannasta.
Eli tarkkaan ottaen tämä paketti:
http://meta.wikimedia.org/wiki/PHPBB/Users_Integration _________________ Jaakko Alajoki (o.s. Välikylä) | etunimi@sukunimi.fi | www.alajoki.fi/jaakko/ | www.officeanimals.com
|
|
|
|
 |
Tommi
|
Lähetetty: 16.08.2006 22:56 Viestin aihe: |
|
|
Kiitti tiedoista!  |
|
|
|
 |
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|