Etusivu arrow Keskustelut
DVD:n polttamisen laatu

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Digivideo Foorumin päävalikko -> DVD
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
RHE

LähetäLähetetty: 13.02.2013 16:47    Viestin aihe: DVD:n polttamisen laatu Vastaa lainaamalla viestiä

Hei!

Nyt on pakko heittää kysymys ilmaan. Olen polttamassa/kopioimassa noin 30 DVD:tä tekemästäni filmistä. Olen tehnyt sen Final Cut Express 4:llä -> quicktime movie -> iDVD. Voi olla tyhmä kysymys (kun ei ole varma, niin pakko tässä vaiheessa varmistaa asia, ennenkuin alkaa tuohon mittavaan kopiointiurakkaan), mutta pitääkö minun antaa iDVD:n tehdä nuo kaikki 30 DVD:tä vai voinko polttaa iDVD:llä tehdystä filmistä jollain poltto-ohjelmalla kaikki kuo kopiot? Siinä vaan menee melkoisesti aikaa, kun tuo iDVD tekee noin 1,5 tunnin filmistä aina yhden DVD:n.

Toinen kysymys tuohon liittyen, että jos poltto-ohjelman käyttö on ok, niin mitä ohjelmaa kannattaa apple-miehen käyttää vai voiko tuon tehdä finderissa ihan kopioi - sijoita -periaatteella? Mihin oikeistaan tarvitaan tuota poltto-ohjelmaa?

Jos asiasta tietäviä löytyy, niin otan ilomielin tietoja vastaan varsinkin, kun hommalla on vähän hoppu...
Näytä käyttäjän tiedot
RHE

LähetäLähetetty: 13.02.2013 16:49    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Heti lisäys tuohon viestiini, että tietenkin pääperiaatteena ja vaatimuksena on se, että filmin laatu ei heikkenisi enää yhtään polttovaiheessa.
Näytä käyttäjän tiedot
Vaka Vanha

LähetäLähetetty: 13.02.2013 17:41    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

En käytä iDVD ohjelmaa, joten en osaa sanoa josko siinä voi asettaa poltettavien kopioiden määrää. Jos niin ei voi tehdä, eikä sillä onnistu levyimagen tallentaminen kovalevylle, niin sitten on parasta hankkia parempi ohjelma levyn tekoon.

Minä käytän Macissä Roxio Toast Titanium ohjelmistoa DVD, AVCHD ja BD levyjen koostamiseen. sillä voi tallentaa levystä imagen, joten DVD-levyn enkoodausta ei tarvitse tehdä kuin kerran, jos haluaa siitä useamman kopion.
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Digivideo Foorumin päävalikko -> DVD Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa