Etusivu arrow Keskustelut
Netti TV live streaming palveluita?
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Digivideo Foorumin päävalikko -> Nettivideot
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
D3X

LähetäLähetetty: 25.08.2014 22:10    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

nitro kirjoitti:
Pöytäkonekin on tietenkin mahdollista hommata, mutta paras olisi jos homman voisi hoita MacBookilla.

Ei tule riittämään, ehkä joku aivan uusin tuplanäyttis i7 retina 2.5ghz tms malli voi pärjätä. Itse koitin striimiä 2.3ghz i5 macbookilla ja 800kbps kovempaa ei saanut vaikka koneessa oli ssd levyt ja 16gb muistia. Heti tippu framet alas.

Siksi itse hankin tuon Teradekin purkin koska se tekee lennosta h264 eikä tule tökkimään edes 1080p laadulla.
Näytä käyttäjän tiedot
dementor

LähetäLähetetty: 25.08.2014 22:28    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

joku quadcore i7 riittää aivan mainiosti enkoodaukseen ja samanaikaiseen nauhottamiseen, millään dualcore iivitosilla on ihan turha edes yrittää...
Näytä käyttäjän tiedot
dementor

LähetäLähetetty: 25.08.2014 22:52    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Lainaus:
Lähetys olisi tarkoitus ohjata autosta tms. paikasta jossa ohjaaja on suojassa sateelta ja pakkaselta. Pöytäkonekin on tietenkin mahdollista hommata, mutta paras olisi jos homman voisi hoita MacBookilla.

Näytti olevan nuo sun kamerat varustettu HDMI ulostulolla, niin tarttet aika varmasti HDMI -> SDI konvertterit noille sun kameroille, jos kamerat ovat muutamaa metriä kauempana mikseristä/kaappauskortista. HDMI:tä pitkin ei pysty hirveän pitkälle signaalia siirtämään, sen lisäksi BlackMagicin tuotteet tuppaavat olemaan aika nirsoja signaalin laadulle.
Näytä käyttäjän tiedot
molliV

LähetäLähetetty: 29.08.2014 00:48    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

https://www.youtube.com/watch?v=wmbnjFYSpao

This is the 3D interface Netflix made for Oculus Rift

Pikkasen turha mutta onhan se silti ihan hauska Cool

http://www.techradar.com/news/world-of-tech/future-tech/this-is-the-3d-ui-netflix-made-for-oculus-rift-1262234
http://print24.com/blog/2014/08/this-is-the-3d-interface-netflix-made-for-oculus-rift/
Näytä käyttäjän tiedot
nitro

LähetäLähetetty: 29.08.2014 13:21    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

D3X kirjoitti:
Ei tule riittämään, ehkä joku aivan uusin tuplanäyttis i7 retina 2.5ghz tms malli voi pärjätä. Itse koitin striimiä 2.3ghz i5 macbookilla ja 800kbps kovempaa ei saanut vaikka koneessa oli ssd levyt ja 16gb muistia. Heti tippu framet alas.

Siksi itse hankin tuon Teradekin purkin koska se tekee lennosta h264 eikä tule tökkimään edes 1080p laadulla.

Öööö siis onko mahdollista upottaa lähetykseen grafiikkaa ja nimiä, aikoja yms. käyttämällä ainoastaan mikseriä ja Teradekin purkkia?

dementor kirjoitti:

Näytti olevan nuo sun kamerat varustettu HDMI ulostulolla, niin tarttet aika varmasti HDMI -> SDI konvertterit noille sun kameroille, jos kamerat ovat muutamaa metriä kauempana mikseristä/kaappauskortista. HDMI:tä pitkin ei pysty hirveän pitkälle signaalia siirtämään, sen lisäksi BlackMagicin tuotteet tuppaavat olemaan aika nirsoja signaalin laadulle.

Tällaisia on ajateltu http://www.avecom.fi/tuotekuvaus.asp?malli=Battery+Converter+HDMI+to+SDI&paaluokka=Videoeditointi+ja+jakelu
Näytä käyttäjän tiedot
D3X

LähetäLähetetty: 29.08.2014 13:44    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

nitro kirjoitti:
D3X kirjoitti:

Öööö siis onko mahdollista upottaa lähetykseen grafiikkaa ja nimiä, aikoja yms. käyttämällä ainoastaan mikseriä ja Teradekin purkkia?

Tarkoitin että tuo Teradekin purkki on niin tehokas, että se kaikki striimaus itsessään kannattaa jättää tuolle purkille. Eikä hankkia siihen tietokonetta. Tuohon graffan ajoonhan riittää kevytkin kannettava kunhan on se mikseri.

Testailin juuri 4G verkon yli ja lähetin 1080p 5mbps pakkauksella täysin nykimättä matskua.
Näytä käyttäjän tiedot
Replay21

LähetäLähetetty: 30.06.2015 09:02    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Palataan vanhaan aiheeseen.

Olisiko suositella (ilmaista) streemaus palvelinta? Itse olen törmännyt ongelmiin useamman palvelimen kanssa.

- Ustream: Tämä on ollut nykyisin käytössä, mutta nyt ovat asettaneet maa kohtaisia rajoituksia liikenteeseen. Suomessa näköjään n.50 katsojaa kerralla.

-Youtube: Tekijänoikeudet, jos musiikkia sattuu kuulumaan taustalla.

- Bambuser: Nykyään streemaus ei onnistu erillisellä streemaus
softalla.

Live stream on vielä testaamatta, mutta olen ymmärtänyt siellä mainoksien tulevan vielä useammin kuin Ustreamilla

Tarkoitukseni on tehdä 5-6 kertaa vuodessa streemausta. Kuukausimaksu pohjaiset hinnoittelut ei oikein sovi minulle. Lisäksi arveluttaa rajoitetun katselutunti määrien ylittäminen.

Saako jostain päivä-tai viikkopohjaista hinnoittelua?

-Jiii-
Näytä käyttäjän tiedot
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Digivideo Foorumin päävalikko -> Nettivideot Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3
Sivu 3 Yht. 3

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa