Etusivu arrow Keskustelut
Onko kellään kokemusta ulkomailta ostamisesta?

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Digivideo Foorumin päävalikko -> Hintakeskustelut
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
sami71

LähetäLähetetty: 08.04.2015 11:43    Viestin aihe: Onko kellään kokemusta ulkomailta ostamisesta? Vastaa lainaamalla viestiä

Moi,

Olen kiinnostunut ostamaan kohtuu zoomilla varustettua semipro hd videokameraa ulkomailta jos vaan halvemmalla saisi. Onko kellään tiedossa isoa luotettavaa eurooppalaista kamerakauppaa?

Löysin tällaisen liikkeen

https://www.globalmediapro.com/

Onko tästä paikasta kenelläkään tietoa?
Hinnat selvästi alemmat kuin Suomessa, mutta ei saa oikein selkoa kuinka monessa maassa toimii, hinnat euroina.
Ilmeisesti kuitenkin todellinen firma... Suomessakin sillä pitäisi olla pankkitili nettisivujen mukaan.

Jos EU alueelta ostaa, niin miten lie tullit?

Tällaisia pohdintoja,
Kiitos etukäteen jos jollakulla olisi tietoa,

T: Sami
Näytä käyttäjän tiedot
jukuli

LähetäLähetetty: 08.04.2015 12:02    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ostin tuosta kaupasta zoom-kontrollerin. Hintoihin tulee lisäksi Suomen alv- ja tullimaksut.
Näytä käyttäjän tiedot
Rantarosvo

LähetäLähetetty: 08.04.2015 12:41    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

alvit ja tullit tulee jos eu- ulkopuolelta ostaa.

edit:
Mie ymmärsin tosta linkin puljusta niin, että se ois uudesta-seelannista. Mielenkiintoselta vaikuttaa Smile

LähetäLähetetty: 08.04.2015 21:14    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ok, kiitos alustavista tiedoista. Ilmeisesti Uudessa-Seelannissa on firman haarakonttori.

T: Sami
Näytä käyttäjän tiedot
PetriSPR

LähetäLähetetty: 11.04.2015 18:24    Viestin aihe: Re: Onko kellään kokemusta ulkomailta ostamisesta? Vastaa lainaamalla viestiä

Mä olen ostanut Globalmediapro'sta jotakin kameratarviketta joitakin vuosia sitten. En nyt ensimmäiseksi lähtisi sieltä kameraa kuitenkaan ostamaan, vaikka esimerkiksi Sonya myyvät näennäisesti edulliseen hintaan. Paikka todellakin on Uudessa Seelannissa, ja hintaan tulee huomattavat postikulut, joiden päälle tulee 24% Suomessa alvia sekä vielä tullia. Lisäksi on melkomoinen ruljanssi kaiken kaikkiaan. Olisikohan vielä ollut, ettei luottokortti käynyt. Itse ostin tänään kameran suomalaisesta kaupasta. Jos ostaisin ulkomailta, ostaisin luultavasti Saksasta. Kauppoja on valtavasti, enkä lähde mitään suosittelemaan. Kymppien säästön takia ainakaan ei kannata ulkomailta tilata. Joskus hintojen erot ovat niin suuret, että vaiva kannattaa. Confused
Näytä käyttäjän tiedot
Pelimies85

LähetäLähetetty: 19.09.2017 17:32    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Itse olen kokeillut myös pelailua ulkomaisilla saiteilla. Leovegas kokemus oli ainakin itselle positiivinen ja toi rahat uuden kameran hankintaan.
Näytä käyttäjän tiedot
theinonen

LähetäLähetetty: 20.09.2017 08:09    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Oma kokemus USA :sta ostamisesta: härpäke jäi jatkuvasti USPS:n (Yhdysvaltain postilaitos) kautta lähetettäessä jonnekin ja palautui myyjälle. Kun myyjä vaihtoi kuriiriksi DHL:n (Saksan posti), laite tuli perille ja lisäksi DHL hoiti tullauksen ja veron, mikä säästi multa vaivan.
Näytä käyttäjän tiedot
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Digivideo Foorumin päävalikko -> Hintakeskustelut Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa