Etusivu arrow Keskustelut
Panasonic HC-VX980 HD Writer ongelma

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Digivideo Foorumin päävalikko -> Editointiohjelmat
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
mattitapani

LähetäLähetetty: 09.07.2018 17:00    Viestin aihe: Panasonic HC-VX980 HD Writer ongelma Vastaa lainaamalla viestiä

Olen yrittänyt siirtää otsikossa mainitulla Panasonicilla otoksia HD Writer-ohjelmalla, mutta se herjaa ettei tunnista videomatskua, joka on AVCHD ja 1080/50 kuvattua. Toisella Panallani, joka on HC-V720, ei ole mitään ongelmia matskun siirrossa. Olen siis vuoronperään kuvannut matskua samalle muistikortille samoilla asetuksilla. Toki saan matskun muuta kautta siirrettyä tietokoneelle, mutta HD Writerin kanssa on tämä ongelma. Mikä avuksi?
Näytä käyttäjän tiedot
james_III

LähetäLähetetty: 09.07.2018 19:16    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Niin siis pystyykö sen siirtään käsin ihan normi kortinlukijalla ja copy/paste ja siitä sitte tuonne ohjelmaan? Vai missaanko nyt jotaki oleellista, mitä muutoin saavutetaan tuolla ohjelmalla?

https://www.panasonicstore.ie/wp-content/uploads/2015/01/VXF990.pdf
Manuaalin mukaan pitäs toimia ihan piuha (USB) kiinni ja kameran valikosta valita PC
Näytä käyttäjän tiedot
japiippo

LähetäLähetetty: 09.07.2018 20:31    Viestin aihe: Re: Panasonic HC-VX980 HD Writer ongelma Vastaa lainaamalla viestiä

mattitapani kirjoitti:
Olen siis vuoronperään kuvannut matskua samalle muistikortille...

Eri kameroilla ei kannata kuvata samalle muistikortille formatoimatta korttia aina vaihdon jälkeen kamerassa ennen kuvaamista. Toki eri kameramalli saattaa lisäksi vaatia eri version HD Writeristakin, tuo kannattaa ainakin tarkistaa.
Näytä käyttäjän tiedot
mattitapani

LähetäLähetetty: 09.07.2018 20:38    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Olen kyllä formatoinut välillä ja eri korteillakin, vaan ei toimi kuten aina tähän mennessä. Ongelmanhan voi ohittaa, mutta olen todennut HD Writerin ihan hyväksi.
Näytä käyttäjän tiedot
japiippo

LähetäLähetetty: 16.07.2018 00:54    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

mattitapani kirjoitti:
Olen kyllä formatoinut välillä ja eri korteillakin, vaan ei toimi kuten aina tähän mennessä.

Eli se on aiemmin toiminut molempien kameroiden materiaalille, muttei toimi enää? Ei auttane kuin kokeilla ohjelman poistoa ja uudelleenasennusta, sekä uskalluksen riittäessä rekisterin putsausta mahdollisista tuon ohjelman asetuksista niiden välissä.
Näytä käyttäjän tiedot
mattitapani

LähetäLähetetty: 19.07.2018 19:45    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Poistin HDWriterin vanhan version ja asensin uuden version 5.4. Ohjelma pyysi vielä Panan 980 valmistenumeroa ja kuinka ollakaan, taas toimii molempien kameroiden kanssa. Kiitos vihjeistä!
Näytä käyttäjän tiedot
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Digivideo Foorumin päävalikko -> Editointiohjelmat Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa