Etusivu arrow Keskustelut
Apua O.o

Lähetä uusi viesti   Tämä aihe on lukittu, et voi muokata vastauksia tai kirjoittaa uusia vastauksia    Digivideo Foorumin päävalikko -> Hintakeskustelut
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
hagaa

LähetäLähetetty: 30.06.2012 23:22    Viestin aihe: Apua O.o Vastaa lainaamalla viestiä

gullmann mod.2541

Tollanen uutta vastaavas kunnos oleva jalusta mitä siitä sais ? Ja missä kannattais kaupata?
Näytä käyttäjän tiedot
tapio

LähetäLähetetty: 01.07.2012 00:12    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Se muuten kirjoitetaan c:llä, ei g:llä.

Mistä hankit sen itse ja paljonko maksoit? Siitä kai se hinnan määritys lähtee. Siis mikäli kestää päivänvaloa. Wink

Halpa leluhan tuo on joka tapauksessa.

-t
Näytä käyttäjän tiedot
tonalt

LähetäLähetetty: 01.07.2012 13:22    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

tapio kirjoitti:
... ja paljonko maksoit? Siitä kai se hinnan määritys lähtee.

Väärin. Kaupankäynnissä tulee tietenkin pyrkiä tekemään voittoa, koska kaikki tahtovat rahaa.
Näytä käyttäjän tiedot
canned
Vieras

LähetäLähetetty: 01.07.2012 13:47    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

hinta asettunee about suomalaisen kaupan hinnan ja ebay-hinnan puoliväliin Wink

#aika optimistista lähteä vaatimaan heti voittoa joka tavarasta Rolling Eyes
Siinä on suuri riski että jää myymättä koko tavara Confused
tapio

LähetäLähetetty: 01.07.2012 15:26    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

tonalt kirjoitti:
Väärin. Kaupankäynnissä tulee tietenkin pyrkiä tekemään voittoa, koska kaikki tahtovat rahaa.

Ja siinä tapauksessa ostohinnalla lienee varsin merkittävä rooli? Osto- ja myyntihinnan erotus kun on joko se voitto tai sitten tappio.

Sinänsä hieman huvittavaa koko keskustelu kun kyseessä on parin kympin arvoinen muoviräpellys.

-t
Näytä käyttäjän tiedot
hagaa

LähetäLähetetty: 01.07.2012 20:24    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ei oo ostettu vaan saatu. Mitään ideaa millä toi vois mennä jos tavotellaa maksimaalista "voittoa" ja järkevää myyntiaikaa
Näytä käyttäjän tiedot
tonalt

LähetäLähetetty: 01.07.2012 20:37    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

tapio kirjoitti:

Ja siinä tapauksessa ostohinnalla lienee varsin merkittävä rooli? Osto- ja myyntihinnan erotus kun on joko se voitto tai sitten tappio.

Kyllä, ostohinnalla on merkittävä rooli. Mutta sinä et sillä tiedolla tee mitään, ainoastaan hagaa.

hagaa kirjoitti:

Ei oo ostettu vaan saatu. Mitään ideaa millä toi vois mennä jos tavotellaa maksimaalista "voittoa" ja järkevää myyntiaikaa

Hintsusti löytyy googlella tuosta kolmijalasta tietoa. Jollain sivulla näytti hinta olevan 150$ uutena.

Itse lähtistin varmaan liikkeelle ottamalla jalustasta pari hyvää kuvaa, ja laittamalla huuto.net:iin 50€ aloitushinnalla.
Näytä käyttäjän tiedot
hagaa

LähetäLähetetty: 01.07.2012 21:12    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

kiitti kokeilen tuolla Smile
Näytä käyttäjän tiedot
honkasalo02

LähetäLähetetty: 18.07.2012 13:06    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kannattaa aloittaa huuto netistä kyllä! siellä porukkaa huutaa välillä ja melko useinkin yli "oikean" hinnan. Itsekin ostin sohvan, josta en ajatellut maksavani 300 euroa...100 euroa oli budjetti. No rahoitin sitten loppusumman pikavipillä www.xxxxxxxx ja sain todella kelpo sohvan, johon olen edelleen tyytyväinen! Smile

LähetäLähetetty: 18.07.2012 22:03    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

honkasalo02 kirjoitti:
No rahoitin sitten loppusumman pikavipillä www.xxxxxxxx ja sain todella kelpo sohvan, johon olen edelleen tyytyväinen! Smile

Tuon pikavipin nimelliskorko on 28,6%. Todellinen vuosikorko sitten mitä tahansa 360 ja 1200 prosentin välillä. Kyllä tulee sohvalle hintaa. Very Happy

Tiedetään, että tässä oli nyt hienosta piilomainoksesta kyse, mutta tavallinen pankkikortin yhteyteen otettu Visa, Mastercard tai muu luottokortti olisi roimasti edullisempi.

-t
Näytä käyttäjän tiedot
honkasalo02

LähetäLähetetty: 19.07.2012 12:51    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

no niin, tiedän kyllä vuosikorot! pointtina oli se, että koska kyseessä oli huuto.net...tarttin nopeasti rahaa ettei hyvä sohva mee ohi suun Smile maksoin muistaakseni 2pv päästä takas. Eli ei niitä kuluja niin överisti siitä tullu ja sain sohvan jonka halusin! oon käyttäny muitaki firmoja tommosissa caseissa mut toi firma on nopee ja tullu ainakin mulle halvimmaksi. Ja ihan suoraan kehuin yritystä omien käyttökokemusten pohjalta Smile
Ja totta on, että luottokortti on paljon halvempi! Mulle ei vain sellaista myönnetä koska olen opiskelija eikä vakituisia tuloja ole...

LähetäLähetetty: 21.05.2019 11:37    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

tapio kirjoitti:
honkasalo02 kirjoitti:
No rahoitin sitten loppusumman lainalla jonka sain heti tilille ja sain todella kelpo sohvan, johon olen edelleen tyytyväinen! Smile

Tuon pikavipin nimelliskorko on 28,6%. Todellinen vuosikorko sitten mitä tahansa 360 ja 1200 prosentin välillä. Kyllä tulee sohvalle hintaa. Very Happy

Tiedetään, että tässä oli nyt hienosta piilomainoksesta kyse, mutta tavallinen pankkikortin yhteyteen otettu Visa, Mastercard tai muu luottokortti olisi roimasti edullisempi.

-t

Kovat on korot, mutta niinhän se on, että osalle aika on rahaa. Cool
Näytä käyttäjän tiedot
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Tämä aihe on lukittu, et voi muokata vastauksia tai kirjoittaa uusia vastauksia    Digivideo Foorumin päävalikko -> Hintakeskustelut Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa