Etusivu arrow Keskustelut
miksi päivämäärä ei näy?

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Digivideo Foorumin päävalikko -> Yleiskeskustelu
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Jane
Vieras

LähetäLähetetty: 04.02.2005 22:31    Viestin aihe: miksi päivämäärä ei näy? Vastaa lainaamalla viestiä

Ostin digivideokameran jvc gr-d23 ja olen yrittänyt saada kuvaukseen päivämäärää ja en ole onnistunut. Näkyy kyllä videokameran näytöllä mutta kun katson tv:stä ja toistolla niin ei näy tota päivämäärää kummassakaan. Kuvauksen aikana kyllä näkyy?missähän vika? Tämä on vasta ensimmäinen kamerani..kiitos paljon vastauksista näin etukäteen..toivottavsati joku osaisi mua auttaa Smile
Samuli 1

LähetäLähetetty: 04.02.2005 23:08    Viestin aihe: Re: miksi päivämäärä ei näy? Vastaa lainaamalla viestiä

En tunne kamaraasi mutta minulla kamerassa tuli mukana kaukosäädin
josta voi valita mitä näytetään kun katsotaan kameran nauhaa tv:stä.

Näytä käyttäjän tiedot
Japsu

LähetäLähetetty: 05.02.2005 00:14    Viestin aihe: Re: miksi päivämäärä ei näy? Vastaa lainaamalla viestiä

Minulla on vanha JVC:n kamera. Kokeillaan olisiko tästä apua.

Kun kamera on Play-asennossa niin paina Menu esille ja valitse Display.
Siellä on esim On Screen-LCD asetus joka kertoo että tiedot yleensä näkyy vain LCD:llä. Tosin omassa kamerassani kuitenkin poikkeuksena ovat pvm/aika ja juokseva aikakoodi. Jos taas valitsee LCD/TV niin kaikki tiedot näkyvät myös telkkarista. Sitten on kohta Date/Time jossa Off-asennossa ei tietenkään näy pvm/aikaa missään. Auto-asennossa taas näkyy 5 sek ajaksi kun laitetaan virta päälle tai kun kuvauksen aikana kun pvm muuttuu. Ja lopuksi On-asento jolloin pvm/aika näkyy aina.

Mutta sikäli tästä ei ehkä ole ole apua koska tässä minun kamerassani pvm/aika näkyy tai ei näy aina sen mukaan mikä asetus tuossa Date/Time kohdassa on. Erikseen sitä ei voi kytkeä pois pelkästään telkkarista.
Mutta tutkimalla ja kokeilemalla sinun kamerassasi olevia vastaavia asetuksia luulisi ratkaisun löytyvän?

Vieras

LähetäLähetetty: 05.02.2005 01:20    Viestin aihe: Re: miksi päivämäärä ei näy? Vastaa lainaamalla viestiä

Kiitos avusta paljon nyt toimii Smile
ICo
Vieras

LähetäLähetetty: 27.02.2005 18:21    Viestin aihe: Tyytyväinen? Vastaa lainaamalla viestiä

Oletko tyytyväinen kameraasi? Itselleni tulossa samanlainen. Hyviä ja huonoja puolia?
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Digivideo Foorumin päävalikko -> Yleiskeskustelu Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa