Etusivu arrow Keskustelut
Vuosikokous on käyty

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Digivideo Foorumin päävalikko -> Digivideoyhdistys
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Virtanen
Valvoja

LähetäLähetetty: 23.08.2009 19:54    Viestin aihe: Vuosikokous on käyty Vastaa lainaamalla viestiä

Jälleen on yhdistyksen sääntömääräinen vuosikokous takana.
Kokouksen päätöksistä sen verran, että toimihenkilöstöön tuli joitain muutoksia.
Allekirjoittanut ei jatka puheenjohtajana. Niinpä uudeksi puheenjohtajaksi valittiin yksimielisesti Antti Ryysy.
Myöskään hallituksen muista jäsenistä ei jouduttu äänestämään, vaan yksimielisesti hallitukseen valittiin seuraavat henkilöt:

Kunto Hirvikoski
Tero Pänkäläinen
Jarmo Riikonen
Erkki Halkka
Sakari Mäkelä
Jukka Virtanen

Uuden hallituksen tehtäväjako ja muut käytännön asiat ilmoitetaan hallituksen järjestymiskokouksen jälkeen lähipäivinä.

Toivotan Antin tervetulleeksi puheenjohtajan tehtävään. Itse siirryn mielelläni kolmen vuoden rupeaman jälkeen hieman syrjemmälle.
Tervetuloa myös uudet jäsenet: Erkki Halkka ja Sakari Mäkelä.
Kumpikin on jo aiemmin osoittanut osaamisensa ja aktiivisuutensa kautta olevansa oikeita henkilöitä piristämään hallitusta. Uusia kasvoja ja tuoreita ideoita tarvitaan aina.
Eki ja Sakari esittäytyvät itse tässä ketjussa myöhemmin.

LähetäLähetetty: 23.08.2009 22:23    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

**

Viimeinen muokkaaja, jorma k pvm 26.08.2009 17:53, muokattu 1 kertaa
Näytä käyttäjän tiedot
Saku

LähetäLähetetty: 24.08.2009 00:14    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kiitos Jukka tervetulotoivotuksesta, ja kiitos Halsulle rennosta ja antoisasta studiopäivästä minunkin puolestani.

Jukan toiveen mukaisesti, esittäydyn lyhyesti uutena hallituksen jäsenenä. Eli kuten nimimerkistäni voi päätellä, olen Sakari Mäkelä ja pyörinyt mukana täällä foorumilla sekä jäsenenä yhdistyksen toiminnassa vuodesta 2002 alkaen. Osalle foorumilaisista lienenkin jo nimimerkkini puolesta tuttu. Olen lähtenyt videopuolen projekteihin aikanaan harrastajapohjalta, sen jälkeen tehnyt muutamina vuosina työkeikkoja videopuolella, ja tällä hetkellä pyöritän opintojeni ohella työnäni pientä media-alan tuotantoyhtiötä. Tähtäimessä olisi pidemmän päälle ammatti elokuva-alalta.

Iso kiitos hallituspaikasta, tämä oli hieno kunnianosoitus josta olen otettu. Odotan mielenkiinnolla tulevaa kautta ja tehdään yhdessä hyvä vuosi Digivideolle!

t.saku
Näytä käyttäjän tiedot
Antti R
Valvoja

LähetäLähetetty: 24.08.2009 07:43    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kiitos Jukka, ja digivideoyhdistys. Otan puheenjohtajan vastuun kannettavakseni mielelläni. Tehdään yhdessä Digivideoiyhdistyksen kymmenennestä toimintavuodesta menestykäs.

Tervetuloa hallitukseen Erkki ja Sakari! Uutta verta tarvitaan aina. Aktiivinen hallitus on toimivan yhdistyksen edellytys!

Tulevasta vuodesta puhumme syksyn mittaan enemmän. Mutta avataan sille kokonaan oma keskustelu.

LähetäLähetetty: 24.08.2009 11:58    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Onnea matkaan uudelle hallitukselle ja puheenjohtajille!

Itse seurailen toimintaa nykyään enemmän sivusta, mutta hienoa nähdä, että homma pyörii ja luotettavia vastuunkantajia löytyy. Kiitos teille.
Halsu

LähetäLähetetty: 24.08.2009 22:18    Viestin aihe: Re: Vuosikokous on käyty Vastaa lainaamalla viestiä

Virtanen kirjoitti:
Eki ja Sakari esittäytyvät itse tässä ketjussa myöhemmin.

Juu terve vaan kaikille. Olen minäkin Sakarin lailla asianomaisesti otettu tästä pestistä, toivottavasti pystyn olemaan luottamuksen arvoinen.

Kiitokset myös kaikille kokouksen osanottajille, oli hauska päivä siellä meidän pajalla. Muun tohinan ohessa tuli tehtyä kokouksesta timelapse-taltiointi, kunhan sopiva rako jälkitöille löytyy, pääsette katsomaan kokouksen satakertaisesti (tai sinnepäin) nopeutettuna... tässä kuitenkin ihan vaan pysähtynyt panoraama samasta aiheesta.

Näytä käyttäjän tiedot
Cosby

LähetäLähetetty: 25.08.2009 23:28    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kuvatekstiä jäin kaipaamaan. Luetelkaapa nimimerkkejä vasemmalta oikealle ja oliko tämä tila nyt sitten se huippustudio jota on hehkutettu?

LähetäLähetetty: 26.08.2009 09:54    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

No, ei Halsun studio kyllä häpeä yhtään niiden LA:n studioiden rinnalla joissa olen vieraillut. Pienellä rahalla ja kätevillä kätösillä saa paljon toimivaa aikaiseksi!

Tuo kuvassa näkyvä kahvinurkkaus oli varsin kodikas.

LähetäLähetetty: 26.08.2009 13:54    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Vaka Vanha kirjoitti:
No, ei Halsun studio kyllä häpeä yhtään niiden LA:n studioiden rinnalla joissa olen vieraillut. Pienellä rahalla ja kätevillä kätösillä saa paljon toimivaa aikaiseksi!

Tuo kuvassa näkyvä kahvinurkkaus oli varsin kodikas.
En väittänytkään että studio olisi häpeäpilkku Wink

LähetäLähetetty: 26.08.2009 18:06    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Cosby kirjoitti:
En väittänytkään että studio olisi häpeäpilkku Wink

Juu toi meidän paja on tuommoinen pieni ja sympaattinen. Huippuudesta en osaa sanoa, se lienee muiden määritettävissä. Itse en tuota siihen kastiin ehkä kuitenkaan laittaisi, vaikka kyllä tuollakin aika monenlaista saa tehtyä...

Tuo noiden ihmisten nimeäminen on kai vähän kiikun kaakun - kaikki eivät halua että keskustelupalstan nimimerkki yhdistyy kasvoihin. Eli kukin läsnäoilija voi itse kertoa missä kohtaa kuvaa on, jos haluaapi Wink

Meikähän ei tuossa näy, kun olin kameran takana.
Näytä käyttäjän tiedot
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Digivideo Foorumin päävalikko -> Digivideoyhdistys Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa