|
|
|
|
|
|
|
|
|
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
mattitapani
|
Lähetetty: 09.07.2018 17:00 Viestin aihe: Panasonic HC-VX980 HD Writer ongelma |
|
|
Olen yrittänyt siirtää otsikossa mainitulla Panasonicilla otoksia HD Writer-ohjelmalla, mutta se herjaa ettei tunnista videomatskua, joka on AVCHD ja 1080/50 kuvattua. Toisella Panallani, joka on HC-V720, ei ole mitään ongelmia matskun siirrossa. Olen siis vuoronperään kuvannut matskua samalle muistikortille samoilla asetuksilla. Toki saan matskun muuta kautta siirrettyä tietokoneelle, mutta HD Writerin kanssa on tämä ongelma. Mikä avuksi? |
|
|
|
 |
james_III
|
Lähetetty: 09.07.2018 19:16 Viestin aihe: |
|
|
Niin siis pystyykö sen siirtään käsin ihan normi kortinlukijalla ja copy/paste ja siitä sitte tuonne ohjelmaan? Vai missaanko nyt jotaki oleellista, mitä muutoin saavutetaan tuolla ohjelmalla?
https://www.panasonicstore.ie/wp-content/uploads/2015/01/VXF990.pdf
Manuaalin mukaan pitäs toimia ihan piuha (USB) kiinni ja kameran valikosta valita PC |
|
|
|
 |
japiippo

|
Lähetetty: 09.07.2018 20:31 Viestin aihe: Re: Panasonic HC-VX980 HD Writer ongelma |
|
|
mattitapani kirjoitti: | Olen siis vuoronperään kuvannut matskua samalle muistikortille... |
Eri kameroilla ei kannata kuvata samalle muistikortille formatoimatta korttia aina vaihdon jälkeen kamerassa ennen kuvaamista. Toki eri kameramalli saattaa lisäksi vaatia eri version HD Writeristakin, tuo kannattaa ainakin tarkistaa. |
|
|
|
 |
mattitapani
|
Lähetetty: 09.07.2018 20:38 Viestin aihe: |
|
|
Olen kyllä formatoinut välillä ja eri korteillakin, vaan ei toimi kuten aina tähän mennessä. Ongelmanhan voi ohittaa, mutta olen todennut HD Writerin ihan hyväksi. |
|
|
|
 |
japiippo

|
Lähetetty: 16.07.2018 00:54 Viestin aihe: |
|
|
mattitapani kirjoitti: | Olen kyllä formatoinut välillä ja eri korteillakin, vaan ei toimi kuten aina tähän mennessä. |
Eli se on aiemmin toiminut molempien kameroiden materiaalille, muttei toimi enää? Ei auttane kuin kokeilla ohjelman poistoa ja uudelleenasennusta, sekä uskalluksen riittäessä rekisterin putsausta mahdollisista tuon ohjelman asetuksista niiden välissä. |
|
|
|
 |
mattitapani
|
Lähetetty: 19.07.2018 19:45 Viestin aihe: |
|
|
Poistin HDWriterin vanhan version ja asensin uuden version 5.4. Ohjelma pyysi vielä Panan 980 valmistenumeroa ja kuinka ollakaan, taas toimii molempien kameroiden kanssa. Kiitos vihjeistä! |
|
|
|
 |
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|