Ehdotus rompetoria koskien.

Eipäs juupas jutut tänne
elemental

Ehdotus rompetoria koskien.

Viesti Kirjoittaja elemental » 03.04.2013 02:42

Itseäni on alkanut ärsyttää kun jokaisen tavaraan tulee miljoona kertaa viesti nosto. Jos tavara ei mene kaupaksi niin kehittävämpää on joko kertoa lisää tuotteesta tai muuttaa hintaa. Eikä niin, että jengi kirjottaa koko aika nosto, että kyseinen myyntituote on uusimpien joukossa. Vaihtoehtoisesti voi koittaa myydä tuotetta myöhemmin uudestaan.

Olenko ainut jota ärsyttää?

Azmodan

Viesti Kirjoittaja Azmodan » 03.04.2013 07:51

Et ole yksin... oon monesti miettinyt tuota!

Kim

Viesti Kirjoittaja Kim » 03.04.2013 10:06

Muilla foorumeilla on yleensä aikaraja, 1viikkoa tai 2 viikkoa joka on noston välisten minimiaika. Toimii jos joku sitä valvoo... Jos tuoteesta on alunperinkin kertonut kaiken oleellisen niin ei mun mielestä palvele ketään tehdä uutta myynti-ilmoitusta kun vanhan voi nostaa.

elemental

Viesti Kirjoittaja elemental » 03.04.2013 16:37

Itse nään vaan asian niin, että menee paljon muuta ohi, jos uusimmissa on pelkästään samoja juttuja myynnissä, jotka on ollut jo jonkin aikaa. Pidän yleistä keskustelua aiheesta kun aiheesta tärkeänpänä kun myynti-ilmoituksia. Paitsi silloin kun ruvetaan puhumaan kameramerkeistä, mutta se on sitten ihan eri tarina. Heh.

Ajattelin tolla tuotteesta lisää kertomisella sitä, että tuotteen selostukselle tai hinnalle tehtäisiin jotain uutta, jotta tuote menisi paremmin kaupaksi. Tietenkään aina ostaja ja myyjä eivät vain kohtaa, mutta myyntiselostetta parantamalla voi saada jonkun sellaisen ostamaan, jolla ei ole tarvetta kyseiselle asialle, mutta saattaa silti tehdä niin sanotusti heräteostoksen.

Kirjottamalla nosto tuotteesta ei tule mitään uutta esille ja jos kyseistä tavaraa joku etsii niin varmaan pikahaulla löytyy?

musti

Viesti Kirjoittaja musti » 03.04.2013 16:54

Ehkä korjaus sääntöihin että kerran kuukaudessa saa nostaa ilmoitusta esille, hillitsisi turhia nostoja.

Samoin maininta siitä että pyyntihinta on sopiva uuteen verrattuna ja ettei pyydä liian korkeita summia verrattuna uuden hintaan.

tonalt

Viesti Kirjoittaja tonalt » 03.04.2013 19:00

Pyyntihinnat ovat monasti turhan korkeita. Mutta enemmän ihmetyttää rompe joka on laadukkaan merkkistä, mutta kilpailun kiristyttäessä kilpailijoiden (ja vähintään yhtä laadukkaiden tuotteiden) hinta on tyyliin puolet siitä, kuin mitä täällä pyydetään käytettynä.

Tyhmä ei ole se joka pyytää, mutta ihmettelen kuinka kauan jotkut jaksaa pyytää.

JVSTUDIO

Viesti Kirjoittaja JVSTUDIO » 03.04.2013 20:29

Minä laittaisin myynnissä olevat ja myydyt tuotteet eri osioihin. Yhdellä sivulla kaikki myynnissä olevat tuotteet ja painamalla kohtaa myydyt, aukeaa sivu jolla kaikki myydyt tuotteet. Tämä tekisi tilaa myynnissä oleville kohteille.

Ja tekisin aikan paljon radikaalisia muutoksia rakenteihin.

Tosin menisi varmaan samalla koko forumi remonttiin.

Virtanen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Virtanen » 03.04.2013 20:42

JVSTUDIO kirjoitti:Minä laittaisin myynnissä olevat ja myydyt tuotteet eri osioihin. Yhdellä sivulla kaikki myynnissä olevat tuotteet ja painamalla kohtaa myydyt, aukeaa sivu jolla kaikki myydyt tuotteet. Tämä tekisi tilaa myynnissä oleville kohteille.

Tervetuloa vain tekemään. Viimeksi kun kyseltiin apua, tuli yksi vastaus. Siinä ystävällisesti ilmoitettiin, että osattais kyllä ,muttei viitsitä ilman palkkaa... Joten toistaiseksi mennään tällä. Saaduilla jäsenmaksuilla kyllä pyöritetään tätä tämän hetkistä himmeliä, mutta koodauspalkkoihin tms. siitä ei riitä.

pokkis

Viesti Kirjoittaja pokkis » 03.04.2013 20:57

Ei tuo koodausta vaadi, onnistuu pelkällä administroinnilla.
Ilmojen siirto osiosta toiseen on helppoa.
Toi voisi onnistua myös siten että antaisi käyttäjälle oikeuden siirtoon, mutta saattaa olla että harva noita itse viitsii sirrellä.
Eli vaatii juuri tuota kysyttyä vapaaehtoisuutta :wink:

JVSTUDIO

Viesti Kirjoittaja JVSTUDIO » 03.04.2013 21:06

pokkis kirjoitti:Ei tuo koodausta vaadi, onnistuu pelkällä administroinnilla.
Ilmojen siirto osiosta toiseen on helppoa.
Toi voisi onnistua myös siten että antaisi käyttäjälle oikeuden siirtoon, mutta saattaa olla että harva noita itse viitsii sirrellä.
Eli vaatii juuri tuota kysyttyä vapaaehtoisuutta :wink:
Onnistuukohan viestien siirtäminen automaattisesti? Esim. otsikot jotka muutetaan alkamaan MYYTY sanalla, siirtyy automaattisesti myydyt osioon.

pokkis

Viesti Kirjoittaja pokkis » 03.04.2013 21:13

Onnistuu jos joku koodaa, mutta ei ole järkevää.

JVSTUDIO

Viesti Kirjoittaja JVSTUDIO » 03.04.2013 21:14

Virtanen kirjoitti:
JVSTUDIO kirjoitti:Minä laittaisin myynnissä olevat ja myydyt tuotteet eri osioihin. Yhdellä sivulla kaikki myynnissä olevat tuotteet ja painamalla kohtaa myydyt, aukeaa sivu jolla kaikki myydyt tuotteet. Tämä tekisi tilaa myynnissä oleville kohteille.

Tervetuloa vain tekemään. Viimeksi kun kyseltiin apua, tuli yksi vastaus. Siinä ystävällisesti ilmoitettiin, että osattais kyllä ,muttei viitsitä ilman palkkaa... Joten toistaiseksi mennään tällä. Saaduilla jäsenmaksuilla kyllä pyöritetään tätä tämän hetkistä himmeliä, mutta koodauspalkkoihin tms. siitä ei riitä.
Apua voisin tarjota jos osaisin koodata.
Dreamweaverilla olen vain parit paskat sivut väsännyt..

Virtanen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Virtanen » 03.04.2013 21:29

JVSTUDIO kirjoitti:
Virtanen kirjoitti:

Apua voisin tarjota jos osaisin koodata.
Dreamweaverilla olen vain parit paskat sivut väsännyt..
Sen verran minäkin, mutta nyt olisikin kyse koko hoidon uusiksi miettimisestä ja tekemisestä. Kerran jo aloitettiin, mutta homma hiipui osaajien puutteeseen. Näissä vapaaehtoishommissa kun tahtoo tuo kuuluisa Joku Muu olla se eniten työllistetty kaveri.

Minuun voi milloin hyvänsä ottaa yhteyttä, jos on halua puskea uusi sivusto ja foorumi kasaan.

dementor

Viesti Kirjoittaja dementor » 03.04.2013 21:49

...että tuotteen selostukselle tai hinnalle tehtäisiin jotain uutta, jotta tuote menisi paremmin kaupaksi. Tietenkään aina ostaja ja myyjä eivät vain kohtaa, mutta myyntiselostetta parantamalla voi saada jonkun sellaisen ostamaan, jolla ei ole tarvetta kyseiselle asialle, mutta saattaa silti tehdä niin sanotusti heräteostoksen.

Kirjottamalla nosto tuotteesta ei tule mitään uutta esille..
Mites, kun yleensä myydään tavaraa, niin siinä ensimmäisessä myyntiviestissä on yleensä tapana kertoa kaikki olennainen kyseisestä tuotteesta..?

Virtanen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Virtanen » 03.04.2013 21:56

dementor kirjoitti: Mites, kun yleensä myydään tavaraa, niin siinä ensimmäisessä myyntiviestissä on yleensä tapana kertoa kaikki olennainen kyseisestä tuotteesta..?
Niinhän luulisi asian olevan, mutta kun katselet noita ilmoituksia, huomannet, että niissä tiristetään asiaa aina vähän kerrallaan , kuin vanhan miehen vessakäynneillä... ehkä juuri siksi, että saataisiin "hyvä syy" nostoihin, kun "taas pääsi olennaista asiaa unohtumaan" :wink:

Vastaa Viestiin