Procasterin/Livestreamin laitteistovaatimukset

Keskustelua videoiden pakkaamisesta ja välittämisestä internetissä.
SK

Procasterin/Livestreamin laitteistovaatimukset

Viesti Kirjoittaja SK » 25.03.2011 14:24

Arvoisa raati!
Livestreamin sivulla http://www.livestream.com/userguide/?ti ... quirements todetaan minimivaatimuksena Procasterin käyttöön mm. "Pentium Core 2 Duo 1.4Ghz" ja suosituksena "Pentium Core 2 Duo 2Ghz" ja Vista...
Kysyisin nyt teiltä, jotka ovat saaneet sen toimimaan, että millä kokoonpanolla se onnistui?
Vai pääseekö helpommalla jos ei käytä Procasteria vaan jotain muuta softaa, ja mitä?
Tarkoitus kun oli tehdä mahdollisimman köyhän miehen striimausviritys :roll:

willeh

Viesti Kirjoittaja willeh » 26.03.2011 13:11

Livestream.comia varmaan 2-3v käyttäneenä.. eipä siihen paljoo tehoja tartte kun se pyörii nettiselaimen läpi aivan sujuvasti.. olen pyörittänyt joskus livekuvaa tuollaisella hP 2133 miniläppärilläkin, onkohan se jotain 1.5Ghz vai liekkö sitäkään, aivan ongelmitta..

Käytin Procasteria, sitten sitä Adoben streaming systeemiä myös tuolla HP läppärillä ja en huomannut mitään eroa.

SK

Viesti Kirjoittaja SK » 28.03.2011 11:11

willeh kirjoitti:... eipä siihen paljoo tehoja tartte kun se pyörii nettiselaimen läpi aivan sujuvasti.. olen pyörittänyt joskus livekuvaa tuollaisella hP 2133 miniläppärilläkin, onkohan se jotain 1.5Ghz vai liekkö sitäkään, aivan ongelmitta...
Olet siis lähettänyt elävä kuva nettiin tuolla miniläppärillä? Minkänlaisia asetuksia olet käyttänyt Procasterissa, resoluutio, fps, yms.?

willeh

Viesti Kirjoittaja willeh » 01.04.2011 17:30

SK kirjoitti:
willeh kirjoitti:... eipä siihen paljoo tehoja tartte kun se pyörii nettiselaimen läpi aivan sujuvasti.. olen pyörittänyt joskus livekuvaa tuollaisella hP 2133 miniläppärilläkin, onkohan se jotain 1.5Ghz vai liekkö sitäkään, aivan ongelmitta...
Olet siis lähettänyt elävä kuva nettiin tuolla miniläppärillä? Minkänlaisia asetuksia olet käyttänyt Procasterissa, resoluutio, fps, yms.?
Testasin aivan maksimiasetuksillakin, sitten tuli mokkula vastaan. Taisin eniten käyttää jotain 400x300 / 15fps tai vastaavaa.. tuo oli siis käytössä autossa lähettämässä auton kojelaudalta livekuvaa nettiin.

Vastaa Viestiin