Etsin videokuvaajaa Lounais-Suomesta yhteistyöhön

Etsitkö tekijää projektiisi? Kysy sitä täällä.
Jese86

Etsin videokuvaajaa Lounais-Suomesta yhteistyöhön

Viesti Kirjoittaja Jese86 » 05.10.2016 18:49

Moi!

Etsin ammattimaista (ammattilaista) videokuvaajaa mahdolliseen yhteistyöhön Lounais-Suomesta. Lounais-Suomella tarkoitan tässä tapauksessa aluetta akselilta Salo-Somero-Karkkila-Lohja-Forssa-Loimaa, noin suurin piirtein. Suunnitelmissa olisi tarjota yrityksille ja kaikille muillekin kiinnostuneille videotuotantoa. Tilaisuuksien taltioimista, yritysvideoita, hääkuvauksia yms. Tavoitteena olisi tarjota av-tuotantoa päätyökseen. Se ei ihan heti varmasti toteudu, mutta se on tavoitteemme.

Itse olen juuri Lahdesta Somerolle muuttanut 30-vuotias mies. Olen av-alan ammattilainen (Medianomi AMK) ja erityistaitonani ääni. Eli olen äänimies ja omaa kalustoa löytyy pieneen tuotantoon. Myös editointi kuuluu vahvuuksiini ja omistan myös niin kuva kuin äänileikkausohjelmiakin. Olen ollut mukana äänimiehenä mm tv-ohjelmassa toisenlaiset äidit 3tk ja lähemmäs kymmenessä tv-mainoksessa. Pääleikkaajana olen toiminut 4:ssä tosi-tv-ohjelmassa, tehnyt Nelonen Medialle kaksi yritysvideota ja toiminut äänisuunnittelijana sketsisarjan pilotissa ja useissa pienemmissä projekteissa!

Jos siis olet yrityshenkinen ja ammattitaitoinen videokuvaaja, niin ota yhteyttä! Oma kalusto (kuvaus) suurena plussana ja valokalusto plussana!

Terveisin,
Jesse
jese86@gmail.com