Helsingin musiikkitalo HDR timelapsella

Tuo valmiit työsi esille täällä.
caives
Viesti:

Viesti Kirjoittaja caives » 11.09.2011 10:08

Mielestäni kuvakulmat olivat todella hyvät. Todella katselunarvoinen video. :D

theinonen

Viesti Kirjoittaja theinonen » 11.09.2011 14:59

yamoussoukro kirjoitti:noi äänet jotenki sopii tohon vaikka ei tietenkää missään synkassa oo.
Timelapseen tuskin on olemassa mitään synkassa olevaa autenttista ja vielä kuunneltavaa vaihtoehtoa. Kyse on aina illuusion luomisesta. Taustamusa olisi ollut toinen vaihtoehto mutta tässä tapauksessa en keksinyt mitään järkevää siihen. Olisi ollut kornia laittaa taustalle joku Pinnacle Studion taustamusa tai oma biisi, kun kuva on suomalaisen laatumusiikin ykköspaikasta.

doctor scarabus

Viesti Kirjoittaja doctor scarabus » 15.09.2011 11:37

yamoussoukro kirjoitti:kävinpäs muuten päivää aijemmin "timelapsettamassa" hitaammin liikkuvaa kohdetta mitä heinonenkin on joskus kuvannut.
http://www.youtube.com/watch?v=5HCWx8k1 ... ideo_title

Tää oli hyvä.

doctor scarabus

Viesti Kirjoittaja doctor scarabus » 15.09.2011 11:47

theinonen kirjoitti:Ylläolevaa keskustelua soveltaen tein uuden version Musiikkitalo-videosta. Rauhoitin vähän vilinää hidastamalla joitakin otoksia. Samalla lyhensin niitä. Poistin välistä ruutuja, joissa vain vilahtaa joku hahmo. Lisäksi lisäsin muutaman aiemmin käyttämättömän kuvasekvenssin sekä muutin ambienssia. VirtualDub:iin en rohjennut kajota. Tässä olisi paranneltu versio:
http://www.vimeo.com/28847591
- vai onko?
Kyllä mä pidän tästä. Nää on hauskoja katseltavia nämä time lapse-videot. Itse en ole vielä ryhtynyt niitä tekee kun en tiedä miten ne oikein tehdään?

Mutta toi hesan uus musatalo, mä en vaan saa siitä mitään irti muuta kuin että itse sali sisällä on tosi upea. Muuten tää rakennus on ulkoa ja sisältä liian "lasinen" ja tulee mieleen joku Tatin Play Time. Mä en pidä siitä vaikka ymmärrän kyllä arkkitehtia joka sen on suunnitellut.

Vastaa Viestiin