Jaahas. Mikä tuollainen tarkkuuseditori on ja tarvitseeko siinä paljon osaamista, että saa useamman videoraidan tuohon iMovieen? Ni eli kyllä luulisin, että ainakin 2 videoraitaa kaipaisin videoeditointiohjelmalta.Vaka Vanha kirjoitti:Montako niitä pitäisi olla?HV20 kirjoitti: Mutta eikös iMoviessa ole vain yksi videoraita?
iMoviessa ei ole videoraitoja laisinkaan… tai sitten niitä on tarvittava määrä. Ne kun on piilotettu käyttäjältä normaalisti ja vain tarkkuuseditorin käynnistämällä ne näkyvät.
Premiere Elementsissä on myös mahdollista käyttää iMovien tapaan scene näkymää, jolloin siinäkään ei videoraitoja silloin ole.
Premiere Elements on kyllä monipuolisempi kuin iMovie.
Minulla on kokemusta editointiohjelmista lähinnä pinnaclesta, mutta myös Corel VideoStudio Essentials X4:sta olen käyttänyt. Noissahan saa ainakin sen kaksi videoraitaa toisin kuin Movie Makerissa vai löytyykö siihenkin jokin kikka, että saa useamman videoraidan?
Movie Maker oli ainakin mielestäni hyvinkin "köyhä" editointiohjelma. iMoviesta minulla ei käytännössä ole kokemusta oikeastaan yhtään, mutta sen käsityksen olen siitä saanut, että ei ole usean videoraidan mahdollisuutta ja on muutenkin melko vähän ominaisuuksia kuten Movie Makerissakin (ilmeisesti iMovie kuitenkin jonkin verran parempi kuin Movie Maker).
Ja sehän on hienoa jos siihen iMovieenkin saa useamman videoraidan!