Premieren vakaus

Leikkausohjelmiin ja muihin editoinnissa tarvittaviin ohjelmiin liittyvä keskustelu
Antti K

Premieren vakaus

Viesti Kirjoittaja Antti K » 05.07.2001 16:33

Minut on kyllä yllättänyt kuinka vakaa uusin Premiere (6.01) jo on. Olen nyt editoinut erään kaverini häävideota, joka on kuvattu kolmella kameralla. Ja jokainen voi arvata sen, että olen sen kimpussa ollut useamman illan. Yhteensä olen koneen ääressä ollut n. 30 tuntia. Kertaakaan en ole joutunut Premiereä tai W2k:ta käynnistämään uudelleen. Eli tuntuu melko vakaalta.

Suurimmat ongelmat on olleet kameroiden kanssa. Canonin kamera ei meinannut suostua yhteistyöhon TDK:n kasettien kanssa. Loppujen lopuksi sain sitten neljää framea lukuunottamatta moitteetonta tavaraa siirretty koneelle.

Pasi Häkkisen Premiere-ohjeista oli alussa apua, koska en ole aikaisemmin Premiereä käyttänyt. Kiitoksia hänelle. Video on nyt loppusuoralla. Pientä viimeistelyä ja fiksausta on vielä jäljellä.

jaamo

Re: Premieren vakaus

Viesti Kirjoittaja jaamo » 05.07.2001 17:59

Juu, itsellänikään Premiere 6 ei paljoa kaatuile. Muutaman kerran se on generoinut errorit.

Ja yhdellä kertaa meni jotenkin jumiin. Vein 100% konetehosta, mutta mitään ei tapahtunut. Parin tunnin editointisessio söi muistit. Otin taskmanagerista kuvan, näkyy muistin vapautuminen premieren sammutuksen jälkeen.
http://koti.mbnet.fi/plara/temp/video/p ... istia2.jpg

jaska

Viesti Kirjoittaja jaska » 06.07.2001 13:44

kyllä

Pete

Viesti Kirjoittaja Pete » 10.07.2001 14:32

Antti K: Onko Pasi Häkkinen vääntänyt jotain ohjeita nettiin en ainakaan hänen kotisivultaan löytänyt (mikäli kyseessä on ttkk teekkari Pasi?)

Tai jos joku muu sattuu tietämään premieriin mielellään suomenkielisiä ohjeita niin vinkit otetaan kiitollisuudella vastaan.

Postia voi laitella myös sähköpostiosoitteeseen joka yllä.

T:Pete

Pete

Viesti Kirjoittaja Pete » 10.07.2001 14:34

Oho tuli vahingossa hymiö kehiin mutta nou hätä...

Antti K

Viesti Kirjoittaja Antti K » 10.07.2001 15:19

http://matriisi.ee.tut.fi/%7Eph/premiere/

Nuo ohjeet on vanhemmalle versiolle, mutta suurin osa asiasta on vielä kuranttia.

Pete

Viesti Kirjoittaja Pete » 11.07.2001 11:04

Kiitän ja kumarran sinulle Antti

Pete

Vastaa Viestiin